Saturday, August 19, 2006

Ng… Not A Bad Day…

Ga seburuk yang gw kira Dikit yang dateng… Cma Gie ama Kironk doank… Gw minta wasiat dari Nies ama Yuda ttg this problem… Ternyata gw punya ikatan batin ama mereka… Tapi, I dunno if they have that to me… Trs, gw diajakin, mau ke I Scream For Ice Cream atau ikutan ke studio? Gw binguuunngg.. bgtt.. Pertama kalo ninggalin mereka, gw g enak. Tapi kalo gw ikut, si budak eta ngiluan deui… Eugh! Dan,,, dgn berat hati,,, gw ikutan ke ISFIC. Enak sia eskrimnya… Tapi mahal! Pas di ISFIC, gw tlp Gigie… Ternyata mereka mesi latihan… Katanya mau latihan ampe 2 jam gitu. Then, setelah pamitan, gw kabur ke studio. Studionya di deket Opium di Jalan Banda. Gw dr ISFIC naek angkot panghegar-dipkur [hohoho… hapal angkot jalur daerah sana…]. Studionya kata gw sih nyaman,,, tapi drumnya parah, crashnya udah g berbentuk lagi. Mereka ngebawain lagu Pieces, lagunya The Used [lupa judulnya], Only One, always Blink 182. Oya, ama lagu Goodnight. Abis ke studio, kita ke Akas naek mobil kironk yg nyentrik [kuning gitu loh!}. di akas ada anak B[+]. Dugh,,, males! Tapi akhirnya jadi makan juga. Ga kerasa aku pergi ke ISFIC + ntn latihan B3 + ke Akas nyampe jam 3… Eta budak maca sms urang ti Gigie, nu sikret deui! Urang nyaho, pas urang muka Messages, sms Gigie ka urang kabuka. Urang mah jarang muka2 sms Inbox deui, apalagi nu sikret tea. Biasana mah, mun urang geus muka Messages, nu kabuka biasana mah daftar nu Text Messages, Inbox, dll, nu daftar tea. Tapi keur tadi the nu kabuka sms Gigie. Dasar! Urang embung sms urang dibaca ku si eta budak the! Da manehnna belegug. Hayang nyaho wae sikret batur. Batur? Urang henteu batur eta budak! Dasar teu nyaho kaera! Pakyu. Urang the juga bodo, naon atuh minjemkeun HP k manehna? Lamun arek minjeumkeun, sms nu sikret the di Lock bagusna mah! Jadi teu dibaca.OK! Sikret aing kanyahoan. Tapi, aing leuwih kesel deui, mun sikret batur di HP urang, dibaca ku manehna. Sikret si Dilla jeung ‘angkatan’. Urang teu nyaho, lamun manehna mah goreng patut atawa bageur. Tapi, lamun bageur atawa goreng, urang embung manehna maca SMS urang! Dasar EUWUEH KAERA ETA BUDAK! Mugi2 Allah ngammpunin urang, jeung ngarubah manehna jeung urang nu garorengna. Soul of the day: jangan ngebandingin diri ama orang laen, karena bakal ngabisin waktu ama energi kamu. Tapi ternyata susah!!! Song of the day: Where’d You Go? Chillin’ time: curhat ama saudara saiia, melepaskan kekesalan pada post-an ini, t’utama bagian basa sundanya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home